Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vztah mezi poptávkou a nabídkou restaurace „U Cvičáku“ v Liberci
Hlavatá, Martina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Machová, Božena (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry koresponduje nabídka restaurace U Cvičáku v Liberci s potřebami a požadavky zákazníků a na základě těchto zjištění navrhnout vylepšení nástrojů marketingového mixu s účelem zvýšení spokojenosti stálé klientely, případně oslovení nových zákazníků. Teoretická část podává základní informace k problematice pohostinství a marketingu. Praktická část obsahuje analýzu marketingového mixu restaurace a následný marketingový výzkum v podobě skupinové diskuze se zákazníky. Získané výsledky jsou v poslední kapitole porovnány a na jejich základě jsou navržena vylepšení nástrojů marketingového mixu restaurace.
Prodává obal či obsah?
Stejskalová, Lucie ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce analyzuje vybrané problémy obalové techniky a marketingu. Je složena z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány vybrané relevantní pojmy, které slouží jako základ pro praktickou část. V praktické části jsou popsána a interpretována data z průzkumu provedeného na dvou odlišných výzkumných vzorcích. V závěru jsou data z obou souborů srovnána a opět interpretována, jsou připojena i drobná odporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.